V letu 2019 smo na IZUM-u zaradi potrebe po učinkovitejši pomoči uporabnikom začeli uporabljati orodje Jira Service Desk, ki omogoča sistematično evidentiranje in slednje ter reševanje zahtev naših uporabnikov. Do konca oktobra 2021 smo prejeli skoraj že 36 tisoč zahtevkov po e-pošti ali telefonskih klicev.
Julija 2021 smo podporo uporabnikom nadgradili s spletnim portalom Podpora IZUM, ki omogoča oddajo novega zahtevka s pomočjo različnih obrazcev (Zastavite vprašanje, Tehnična pomoč, Prijava napake, Predlagajte izboljšavo, Nova funkcionalnost) in komunikacijo z osebo, ki zahtevek rešuje. Tako lahko uporaba portala v celoti nadomesti komunikacijo po e-pošti, omogoča pa tudi vpogled v vse zahtevke istega uporabnika na enem mestu, ki jih je/bo posredoval po e-pošti ali oddal na portalu.
Uporabniki, ki so na e-naslov podpora@izum.si že poslali e-pošto, se lahko na portal prijavijo s svojim e-naslovom, ki je hkrati postal njihovo uporabniško ime. Ob prvi prijavi je treba nastaviti geslo z uporabo metode »Pozabili geslo?«. Tisti, ki na e-naslov podpora@izum.si do zdaj še niso poslali e-pošte, lahko uporabijo metodo Registracija novega uporabnika.
Na IZUM-u pa še vedno nudimo pomoč uporabnikom tako s pomočjo klicnega centra po tel. 02 25 20 333 kot tudi po e-pošti podpora@izum.si.
Verjamemo, da je/bo ta nova možnost omogočila preglednejšo komunikacijo z IZUM-om. Želimo vam uspešno in učinkovito uporabo spletnega portala Podpora IZUM.
Prispevek pripravila: dr. Ema Dornik